wtorek, 21 października 2014

Wiadomość

Jest taka sprawa. Pod poprzednim rozdziałem było dość sporo komentarzy na temat mojego stylu pisania i dialogów.
Więc, cóż..
Inaczej nie umiem pisać. Staram się brać wasze rady do siebie, ale no tak, czy siak jest dużo dialogów. Swoją drogą, dziękuję za negatywne (pozytywne jeszcze bardziej) komentarze. Wracając - nie piszę profesjonalnie, nie jestem na nie wiadomo jak wysokim poziomie w pisaniu. Jestem amatorką, więc moje prace nie są doskonałe. Mogą być błędy stylistyczne i w ogóle, ale na pewno nie piszę, bo muszę, bo nie muszę. Robię to, bo chcę i z własnej woli. Tak dla kogoś wiadomości, nie pamiętam już kogo.
Kiedyś, jak miałam bloga z imaginami to nie było tam prawie wcale nie było dialogów i uwierzcie mi na słowo - było miliard razy gorzej. Po za tym, dopiero się rozkręcam i później będzie tylko lepiej :)
Nie zapominajcie też, że mam szkołę, naukę i obowiązki, zwłaszcza, że jestem w ostatniej klasie. Wiecie jak to jest, ew. 
I druga sprawa, proszę was wszystkie, żebyście głosowały w ankiecie po prawej.  Jeśli nie rozstrzygniemy tej sprawy, zostaniemy bez Sarah. Więc, jeszcze raz proszę
głosujcie, głosujcie, głosujcie.

10 komentarzy:

  1. My cię rozumiemy :) wiem, że się dopiero rozkręcasz. Dopiero zaczęłaś pisać to ff. Dasz radę. I nie bierz do siebie zabardzo negatywnych komentarzy. Ja w poprzednim próbowałam tylko na to zwrócić uwagę. Pisz dalej. Dużo weny życzę ;) @nanusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj się.Wrzuć na luz i Shake It Off.Wystarczy zwykłe -rzekł,albo -dodał itp.i wtedy dialogi będą bardziej 'kolorowe'. Trzymaj się i szybko dodawaj nexta bo nie wytrzymam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam napisany dopiero kawałek 53. rozdzialu, a jutro raczej nie dam rady dopisać reszty, wiec będzie w okolicach czwartku, najpozniej w piatek, przepraszam bardzo za opóźnienie!

      Usuń
  3. Rozumiemy cie i jestesmy z toba cieszymy sie ze poswiecasz swoj cAs nam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Moglabys ustawic na swoim drugim ff ze mona komentowac anoniowo gdyz bardzo spodobal mi sie tamten blog i chcialabym komentowac a nie mam swojego konta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już jest :)
      btw, nawet nie wiedziałam, że tak jest ustawione XD

      Usuń
    2. A podasz link do tamtego ff? ;)

      Usuń
    3. jest po prawej stronie pod zakładką 'bohaterowie', ale masz
      heartbreak-girl-fanfiction.blogspot.com

      Usuń
  5. piszesz zajebiście ! kiedy kolejny ?

    OdpowiedzUsuń