środa, 15 października 2014

Nowa autorka

Cześć, chciałabym Wam wszystkim powiedzieć, że przejęłam Deep.
Mam nadzieję, że mój styl pisania oraz to, co wymyślę do fanfiction Wam się spodoba i się polubimy. Mogę podać link do mojego fanfiction, żebyście się zapoznali z moim stylem pisania i ogólnie. Więc, tutaj macie Heartbreak girl (jest również na wattpadzie, tam jest więcej części).
Co do Deep'a postaram się dodawać minimum jeden rozdział w tygodniu, podczas wolnego trochę więcej. Mam pomysł na tego fanfica i myślę, że uda mi się go dokończyć w dobry sposób. Pierwszy rozdział mojego autorstwa powinien się pojawić w przyszłym tygodniu, w najgorszym przypadku za dwa.

Dziękuję Sunshine za to, że dała mi szansę.
Powtórzę się, ale to co - mam nadzieję, że się polubimy i dobrze nam się będzie 'współpracowało'.

~ N.

EDIT:
Zapomniałam wspomnieć, że w razie jakichkolwiek pytań, czy coś możecie wpadać na twittera - @perfectlloydxo
Jeślibym się długo nie zjawiała na blogu z rozdziałem możecie pisać xx 

10 komentarzy:

  1. Awww...nareszcie :) Już nie mogłam się doczekać :* Też mam nadzieje że się polubimy i teraz pozostaje mi czekanie na nowy rozdziałek! Jeju naprawdę się ciesze że go przejęłaś i będziesz mogła kontynuować tą historię :P
    Pozdrawiam cieplutko!!! xxx
    PS. http://for-you-live.blogspot.com/ - Dopiero zaczynam ale warto przeczytać prolog i zostawić koma. To naprawdę bardzo motywuje :) Zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Hura... !!!!!!!!!!! Skaczę z radości. Nie mogłam się doczekać. Miło mi cię poznać. Bardzo mi się podoba twój styl pisania. <3
    PS: Przeczytałam twój blog na Wattpadzie Jako VivLivc

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiesz jak sie ciesze .....tak sie stęskniłam za deep <3 Super, że sie podjełaś kontunuacji ;) Powodzenia w pisaniu ....wiem że sobie poradzisz <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuuuję wam bardzo, misie. Nie spodziewałam się, że będę tak ciepło przyjęta. Również się cieszę i dziękuję za wszystkie ciepłe słowa, to mocno motywuje!
      Ily!

      Usuń
  4. Fajnie, że ktoś przejął "Depp", po nieszczęśliwej wiadomości ogłoszonej przez Sun Shine. Mamy nadzieję, że będzie nam się dobrze współpracowało, o czym już wspomniałaś :) Już się bałyśmy, że to opowiadanie tak pozostaje i będziemy musieli się sami dowiadywać co będzie dalej.. :) Ale na szczęście pojawiłaś się Ty! Za co bardzo Ci dziękujemy! ^^ Pozostaje nam tylko życzyć Ci najwięcej weny ile to jest tylko możliwe! :) POWODZENIA! ^^- Katy&Care.
    Chciałybyśmy Cię jeszcze zaprosić na nasze opowiadanie http://little-things-one-direction-love.blogspot.com/
    Czytała je Sun Shine i mówiła, że się jej podoba... Mamy nadzieję, że w wolnej chwili wpadniesz i wyrazisz swoją opinię! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się bardzo że się zdecydowłaś aby zająć się tym ff :) na pewno sb poradzisz ;) będę z tb do końca :D
    Kissy ;* i powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  6. SUPER !!! Z niecierpliwością czekam na rozdział :) będziemy cię wspierać Pisz dziewczyno Pisz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Napewno będziesz dobrze go prowadzała, trzymam kciuki. Pozdrawiam. C;

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że znalazła się osoba, która chciała przejąć Deep. Mam nadzieję, że będzie nam dobrze się czytało, a Tobie pisało :) życzę powodzenia w dalszym pisaniu i wymyślaniu nowych rozdziałów. :) myślę, że przyzwyczaimy i do Twojego stylu pisania, ale mam nadzieję, że nie przerodzisz tego fanfica w coś.. hm... dziwnego! :D
    Lecę czytać rozdział, będę starać się komentować kazdy :)
    Powodzenia i weny! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda ze nie ma tej dtarej naptawde szkoda

    OdpowiedzUsuń