poniedziałek, 15 września 2014

UWAGA

W związku z tym, że nie mam kompletnie czasu na pisanie, a ni za dużo weny, zdecydowałam
się, że oddam blog, komuś kto go poprowadzi lepiej ode mnie i nie będzie zaniedbywał swoich
czytelników tak jak ja :) Jeżeli jest ktoś chętny proszę pisać na e-maila :) W razie gdyby było was więcej niż jedna osobą, pozostanie mi wybrać kogoś z was.
suunshinexd@gmail.com
Jeżeli nie będzie chętnych na przejęcie bloga, po prostu go zawieszam:)
Przepraszam, bardzo przepraszam, ale nie dam rady nic zrobić, a rozdział raz na dwa miesiące na pewno was nie będzie
zadowalał.
aha i jeżeli ktoś chcę Bally też jest do przejęcia.

Mam nadzieję, że jakoś to będzie z tym deep ,że ktoś go przejmie i wam się spodoba :)
Na pewno nie wrócę już do pisania ...

Pozdrawiam PRZEPRASZAM :(



37 komentarzy:

  1. Bardzo mi smutno z tego powodu, że oddajesz tego bloga. :c Pisałaś naprawdę bardzo, bardzo, bardzo świetnie, no ale przecież jest szkoła... Mam nadzieję, że ktoś to przejmie. Nie możesz go zawiesić, to wolałabym czekać 10 miesięcy na rozdział. <3 Pamiętaj, że wszyscy Cię kochamy. :* + NIGDY NIE PORZUCAJ PISANIA JESTEŚ W TYM ŚWIETANE !

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie możesz tak po prostu tego pozostawić... nie wytrzymam bez Twoich pomysłów, a było one naprawdę niesamowite i najlepsze! Zgadzam się z Tobą wyżej, że wolałabym czekać na rozdział 10 miesięcy, a żebyś go nie zawieszała.. proszę, nie zostawiaj tego.
    Prawie płacze. ;( Nie wytrzymam bez Ciebie, po prostu będzie mo tego brakowało i to okropnie..
    Nikt nie zrobi tego tak dobrze jak Ty.. oczywiście przeczytam to do końca i mam nadzieję, że jakaś osoba przejmie to, jeżeli naprawdę zdecydujesz się oddać.. :(
    Wiem, że ja tego dobrze bym nie zrobiła, więc nawet pchać się nie będę.
    Kocham Cię i nie przestawaj.. ;(((

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no prosimy Cię!!! Nie możesz tego zrobić!!! Pomyśl, jak się czujemy, gdy siedzimy sobie u Karoliny i wchodzimy na bloga, a tutaj takie coś.. Po prostu serca nam się rozpadły!!! Nie możesz tego zrobić!!! Zabraniamy Ci!!! Oczywiście szanujemy każdą Twoją decyzję o tym wszystkim... I TY NIGDY NIE ZANIEDBYWAŁAŚ SWOICH CZYTELNIKÓW!!! BROŃ BOŻE!!! Wielka szkoda... :C Jeju nawet nie wiemy co możemy powiedzieć... Będzie nam Ciebie brakowało, tego wszystkiego... :c Szkoda, że podjęłaś taką decyzję, ale to twoje życie i pozostaje nam to uszanować... Musisz pamiętać, że wszyscy Ci dziękujemy za te wspaniałe rozdziały, które napisałaś, za te wszystkie pomysły i te trzymania w niepewności, przez co wiele z nas chciało rzucić komputerem o ścianę...
    Reasumując : DZIĘKUJEMY ;*** / Twoje wierne czytelniczki Katy&Care.

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę nie ! Kocham Twojego bloga i nie wyobrażam sobie, żeby kontynuował go ktoś inny ! Naprawdę lepiej jest czekać 10 miesięcy ! Proszę zastanów sie jeszcze (i najlepiej zdecyduj sama go kontynuować ;) ) wiem, ze czasem ma sie zastój i kompletnie nie wie sie, co dalej pisać, więc zrób sobie przerwę i następny rozdział dodaj chociażby w grudniu, ale proszę, zostań ! <3 zauroczona czytelniczka Saga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację anonimku :)
      Następny rozdział może się pojawić nawet 15 września za 366 dni! :* Kocham i będę się udzielać, dopóki nie odwrócisz tego co powiedziałaś xD
      (Żartuję oczywiście i nie mogę Cię do czegokolwiek zmuszać) Wiedz, że wszyscy Cię kochamy i nie pozwolimy Ci się poddać! Nie po tylu razem spędzonych chwilach! Nie po skończeniu "FAST"! Nie po rozpoczęciu Deep i Bally! Kto to dokończy? Nikt nie jest chyba godzien żeby tego po Tobie odziedziczyć, więc prooooosimy, zastanów się jeszcze milion razy, zanim zrobisz coś, czego MOŻE będziesz żałować...
      Nie zostawiaj nas... My Cię tak kochamy... <3 :*****

      Usuń
  5. NIE BŁAGAM!!!!!!! PISZ TY!! Kocha twoje blogi, kocham styl pisania, kocham twoich rodziców, że cię poczęli, kocham cię że piszesz!!! BŁAGAM NIE ODDAWAJ!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisze to samo co w jednym e mailu:
    Chciałabym zostać, pisać i czytać wasze emocjonalne bądź nie komentarze, ale po prostu nie mogę, teraz nastał czas gdzie
    hahaha zabrzmi dziwnie ,ale nie mam tego czasu. Przypominając sobie wszystko jak zaczynałam,
    jak zyskiwałam nowych czytelników, jak skończyłam fast, ta fala buntu o śmierć Megan, to było piękne, ale
    po prostu nie doprowadzę Deep do końca ;C
    Przykro mi, że was zawiodłam, mogłam w ogóle nie zaczynać Deep byłoby mniej rozczarowań :)
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Kocham was tak czy siak i dziękuje za miłe słowa i wszystkie wejścia, komentarze, pytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajdę Cię i wybiję ten pomysł z głowy!...

      Usuń
    2. Jeżeli chciałbyś to zostań ! Poczekamy na święta, dłuższe przerwy, czy coś takiego, kiedy może znajdziesz chwile i coś naskrobiesz ! <3
      Nie możesz nas tak zostawić, proszę zostań ;.(

      Usuń
    3. Zostawisz tu swojego facebooka czy cos ? Tak żebyśmy nie straciły z tobą kontaktu na zawsze ;c

      Usuń
    4. Ja chcę!!! @KantorKarolina :) - Care.

      Usuń
    5. https://twitter.com/Sun__Shineee

      Usuń
  7. No właśnie !
    Znasz powiedzenie "Kocha, to poczeka" ?
    My kochamy Ciebie, więc ogarnij siebie i nawet nie myśl o porzuceniu bloga (blogów, bo tego drugiego to tez sie tyczy!) zrob sobie przerwę, urlop i jak będziesz miała czas, wene i ochotę to coś napiszesz i wszyscy bedą szczęśliwi ! :D
    NIE OPUSZCZAJ NAS ! ! !

    OdpowiedzUsuń
  8. JEJKUU Dziewczyno piszesz genialnie,świetnie, fantastycznie wgl piszesz najlepiej przeczytałam mnóstwo opowiadań i żadne nie dorównuję do Twojego. Wiesz co może to zabrzmi trochę głupio ale jak znalazłam FAST to strasznie mnie zaciekawiło zaczęłam je czytać jakoś na początku tegorocznych wakacji gdzie z gorączką 39stopni i wielu zakazów rodziców czytałam po nocach tak aby nie widzieli żebym mogła dowiedzieć sie co bd dalej a teraz prawie codziennie wchodzę NA Twoje blogi po kika razu dziennie i sprawdzam czy jest jakiś nowy rozdział. Wtedy jak pojawił sie nowy rozdział w BALLY to byłam tak bardzo szczęśliwa xd BARDZO PODOBAJĄ MI SIĘ TWOJE BLOGI DLATEGO BŁAGAM CIĘ MOŻESZ NAWET ZAWIESIĆ, MOGĘ CZEKAĆ NAWET ROK TYLKO NIE ODDAWAJ :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie proszę! Nie oddawaj tego opowiadania komuś innemu! Ty masz wielki talent do pisania! A ten ktoś komu oddasz może całkowicie zniszczyć tego bloga! A nawet jeśli będzie miał talent, to nie będzie tak samo! Pamiętaj że pomysł był TYLKO I WYŁĄCZNIE TWÓJ!!! Więc proszę nie oddawaj Deep i Bally! Może potrzebujesz poprostu przerwy? Pamiętaj że później możesz tego żałować! Proszę nie opuszczaj nas:'(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram ktoś inny może tylko zniszczyć to opowiadanie. A tak wgl to TY wymyśliłas żeby pisać te opowiadania i nie rezygnuj z tego. Poczekamy zrób sobie ta przerwę ale nie oddawaj :))

      Usuń
  10. EJno! NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE! Możesz pisac nawt raz na miesiąc no ale Deep bez Ciebie to nie to samo :/ Prosze :'(

    OdpowiedzUsuń
  11. Proszę cię nie opuszczaj tego bloga:** jesteś wspaniała to ty powinnaś go tłumaczyć i dodawaj rozdziały kiedy tylko możesz może być nawet co miesiąc proszę pisz dalej:**************

    OdpowiedzUsuń
  12. Proszę, zostań ... :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie opuszczaj tego bloga, kontynuuj pisanie, to jest genialne dziewczyno!!!!! Błagam!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nieeeee...!!! Proszę cię!!! My poczekamy! Odpocznij sobie i wróć do nas z pomysłami i weną! Błagam... Tylko twoje opowiadania powstrzymują mnie od oszalenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie opuszczaj tego bloga, czasem tak bywa że nie ma weny ale zobaczysz jeszcze do ciebie przyjdzie nie możesz tego bloga tak porostu oddać nic dla ciebie nie znaczy?? Poświęciłaś mu dużo czasu nie przestawaj jak już zaczełaś my zaczęłam!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zostan blagam, chce ciag dalszy pisany przez Ciebie ! Dzisiaj mam urodziny i wlasnie placze bo nie wiem co dalej z Des i ZAYNEM <3 zostan i znajdz ta wene my cie wesprzemy

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten jeden rozdzial na 2 miesiace, bedzie wystarczajacy, ale tylki jezeli to TY go napiszesz. Zgadzam soe z innymi, ze ktos kto przejmie tego bloga tylko go rozwali. Prosze, kontynuuj :-) Paulina

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie możesz tak zostawić tego bloga
    Jak zaczynalas pisac tego fanfika to na bank mialas jakąś wizję na to czy coś w tym stylu
    Nikt inny nie napisze tego tak jak ty
    Może być nawet ten jebany rozdział co dwa miesiące ale musi być naposany przez CIEBIE !!!!!!
    błagam nie zostawiaj nas :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Ej no prosze Cie....ja przy tym plakalam....pisz dalej bo jestes w tym dobra ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Płacze .... Błagam nie rób mi, nam tego nie zawieszaj bloga nie oddawaj go nikomu, pisz ty... Jesteś wielka prowadzac tak wspanialy blog... Co z tego ze rozdzial mialby byc raz na dwa miesiace wazne ze bedzie... Ten blog jest na drodze do sukcesu... Nie porzucaj go slonko... Tak dobrze szlo ci do tej pory. Wierze ze bedzie tak dalej a nawet lepiej. Myszko wierzymy w ciebie wszyscy. Kazdy z nas z niecierpliwoscia czekal na nastepny rozdzial wiedzac ze bedzie on lepszy od poprzedniego... I tak bylo.. Wiec nie poddawaj sie... Rob dalej to co kochasz skarbie (mam nadzieje ze to kochasz:-)) mnie ten blog podniosl na duch pomogl mi odciac sie od problemow.. Rob to dalej bo jestes w tym swietna. Wierzymy ze nas nie opuscisz .. Kochamy cie bardo i prosimy nie opuszczaj nas, mnie ... Zbyt wiele ty i twoj blog dla mnie znaczycie ... Mam nadzieje ze przeczytasz moj komentarz i przemyslisz wszystko kocham cie. Mam nadzieje ze do nastepnegoh razu:-*

    OdpowiedzUsuń
  21. przejął ktoś tego bloga??

    OdpowiedzUsuń
  22. Piszesz świetnie z pewnością masz talent ,nie przestawaj pisać każdy na pewno poczeka na następny rozdział chociażby nawet pół roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Przejął ktoś bloga??
    ~Aga

    OdpowiedzUsuń