poniedziałek, 10 listopada 2014

Epilog

 Des

- Cześć - usłyszałam znajomy głos, na co odwróciłam się i ujrzałam Zayna.
- Uhm, hej - odpowiedziałam. Czułam się nieco niezręcznie.
- Chciałem cię przeprosić... Trochę przegiąłem ostatnio. - powiedział i wbił wzrok w podłogę.
- Dobrze, no w sumie, ja też. Wybacz. - spojrzałam na niego z lekką nieśmiałością.
Chwilę później między nami zapadła cisza. Była trochę niezręczna, ale Zayn postanowił ją przerwać.
- Więc, co zamierzasz teraz robić? - zapytał, ale gdy zobaczył moją zdezorientowaną minę, dodał - No wiesz, skończyłaś szkołę.
- A, no tak. Idę na studia. Um, a ty? - zapytałam.
- Wyjadę. Z Faith postanowiliśmy się wynieść, prawdopodobnie gdzieś za granicę. - powiedział, gdy zapalał papierosa.
- Faith? - zapytałam, chociaż spodziewałam się odpowiedzi, że to ta dziewczyna, z którą przyszedł.
- Moja dziewczyna. - odpowiedział, spoglądając mi tym razem w oczy. - A ty, masz kogoś?
- Och, szczęścia. - powiedziałam.- Um, nie.
I wtedy stało się coś, czego bym się nie podziewała. Zayn popchnął mnie na ścianę za mną i mocno mnie pocałował. Odwzajemniłam pocałunek, a on złapał mnie mocniej w talii. To był najbardziej intensywny, najbardziej namiętny pocałunek, jaki kiedykolwiek przeżyłam. Moment później oderwał się ode mnie i spojrzał mi w oczy. Uśmiechnął się i wyszeptał mi do ucha:
- Żegnaj, Des.
Następnie wrócił do środka, a ja zostałam sama na zewnątrz. Wtedy zrozumiałam, że go kocham.


Koniec



OKEJ WIEC JUZ JEST KONIEC. JAK WSPOMNIALAM PROLOG II CZESCI PT ' DEEPER' DODAM 1 GRUDNIA TEGO ROKU. 
W MIEDZYCZASIE POSTARAM SIE NAPISAC KILKA ROZDZIALOW NA ZAPAS ZEBY DODAWAC JE SZYBCIEJ.
DZIEKUJE WAM WSZYSTKIM ZA WSZYSTKO, ZA WSZYSTKIE KOMENTARZE, I TE POZYTYWNE I TE NEGATYWNE, DZIEKUJE
CHOLERNIE MI SIE PODOBA TEN EPILOG, NAPRAWDE. TA SCENA POCALUNKU DAYNES JDSBFJKQDBGQ
WIEC TUTAJ NIE MA HAPPY ENDU, ALE WLASNIE WAHAM SIE JAK ZAKONCZYC II CZESC. 
DEEPER BEDZIE PISANY TEZ TUTAJ, NA TYM SAMYM BLOGU. MOGE WAM TROCHE POSPOILEROWAC JESLI CHCECIE, NAPISZCIE W KOMENTARZACH CO CHCIALYBYSCIE WIEDZIEC I JESLI TO BEDZIE DOBRE PYTANIE ( TYPU GDZIE I KIEDY BEDZIE AKCJA, CZY BEDA CI SAMI BOHATEROWIE ITP.) TO ODPOWIEM



LUV YA ALL X


 


60 komentarzy:

  1. OMG DAYNES zajebiste *_* czekam na Part II o mój boże czy Dez i Zayn się spotkają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, spotkają się.
      btw możecie zobaczyć bohaterów drugiej części w zakładce bohaterowie xx

      Usuń
  2. Mam pytanie gdzie oni sie spotkają

    OdpowiedzUsuń
  3. JA NIE WYTRZYMAM DO GRUDNIA!
    AGCDJVDUHVGIJ
    POCAŁOWAŁ JĄ! <3 A ONA GO KOCHA! GJVFBCDUHDFUHFTU
    TERAZ TYLKO POZBYĆ SIĘ FAITH I HAPPY END! XDDDD
    Dziękuję, że piszesz to opowiadanie. Nie wiem co bym zrobiła bez deep *____*
    /zulaaa99

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak czyli jednak wszystko się wyjaśniło - głupia ja ;) Epilog jest boski i ten pocałunek... Super! Des stwierdziła, że go kocha!!! No cudo <3 Trochę zmartwił mnie fakt, że Zayn ma zamiar wyjechać z Faith, ale mam nadzieję, że zmieni swoje plany, chociaż związane z osobą, z którą ma wyjechać ;) Ja jestem w stanie Cię nawet błagać, żeby druga część skończyła się z happy endem ;D Niech się dzieje co chce tylko niech Zayn i Des w końcu będą razem... Ja raczej nie mam pytań, chyba wolę mieć niespodziankę.
    Moim zdaniem piszesz naprawdę świetnie i cieszę się, że nie dajesz się różnym hejtom itp. tylko masz swoje zdanie. Bardzo, bardzo dziękuję Ci za wszystko co do tej pory tu zrobiłaś <3 No cóż, to czytamy się w grudniu. Mam nadzieję, że szybko zleci :)
    Całuję i ściskam :*
    Doma

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezu! Zayn ożeni się z Faith?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak :)
      jestem chyba jedyna która ją lubi, faith jest moją ulubioną postacią :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :*
      Muszę przyznać, że trochę się zmartwiłam... Co do Faith wydaje mi się, że po prostu większość z nas jest przywiązana do Des i shippuje Daynes :) Chyba umrę z niecierpliwości i ciekawości do tego grudnia ;)

      Usuń
    3. Nie , nie , nie . Oni nie mg się ożenić . Ja wtedy przyjdę do ciebie i udusze. XD

      Usuń
    4. jak kurwa zayn z toba nia bedzie to cie zajebie
      albo może tak ...
      może sie z nia ozenic ale nie bedzie jej kochal tylko potajemnie bedzie z des

      Usuń
    5. Tak ma być i ją zostawi w końcu dla Des!!!! Daynes 4ever!!!!! kocham to ff <3<3<3

      Usuń
  6. Wow *-*
    eJest suuuper, bardzo podoba mi się to opowiadanie i jestem ciekawa co będzie w II części. :D
    Ps: Weny życzę :D :P

    OdpowiedzUsuń
  7. O matkooo, juz czekam na kolejną część, oby byli razem, zabije Faith ;) hahaha xx

    OdpowiedzUsuń
  8. O My God! Co to było? Dobrze że Des sie w końcu to tego przyznała ;) czekam z niecierpliwpścią na następną cześć:D
    Kissy:**

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobra cofam to co napisałam pod ostatnim rozdziałem . Ten epilog jest ZAJEBISTY. Nie mg się już doczekać II części . ;* pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Moze lepiej, zebys nie odpowiadala na pytania zwiazane z dalsza czescia opowiadania. Oczywiscie rob co chcesz, ale np. dla mnie fajniejsze byliby gdybym dowiedziala sie z opowiadania, ze Zayn ozeni sie z Faith. Takie spojlerowanie tylko niszczy zaskoczenie i niespodzianki. Mam nadzieje, ze nie obrazisz sie za ten komentarz, po prostu takie jest mojr zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. bodki fajnie ze kontynuujesz boski jak zawsze czekam na 2 czesc 💙💙💙

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi obojętnie gdzie to będzie się rozgrywało itp. Tylko proszę żeby oni na koncu byli razem i żeby był happy end. Kocham tego bloga i nie przeżyłabym gdyby oni nie byli parą. Ja cię o to bardzo BARDZO proszę. Całusy Daria xx.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie żeby coś, ale Zayn zakochał się w zwykłej szmacie xd No proszę was. Podeszła do niego w klubie i zaproponowała seks xD Nie lubie jej, bo sie nie szanuje xDJeżeli chciałaś żebyśmy ją polubili to trzeba było zrobić to w inny sposób, bo Emily wyszła na bardzo łatwą.
    TO MOJE ZDANIE.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na 2 częśc ;**

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam pytanie czy Zayn i Dess będą jeszcze razem :( <3 ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mogę odpowiedzieć na takie pytanie, przepraszam
      w każdym razie, nie mówię, że nie, ale nie mówię też, że tak :)

      Usuń
  16. Hej możesz dodać wcześniej rozdział bo ja nie wytrzymam tak długo proszę

    OdpowiedzUsuń
  17. 1. Więc czy będą ci sami bohaterowie?
    2. Po jakim czasie będzie kontynuowana akcja?

    + masz zakończyć II część Szczęśliwie! Bo znajdę Cię i zabiję własnymi rękami! :D ;* papa


    @QeenCyrus

    OdpowiedzUsuń
  18. Chcę Ci powiedzieć, że naprawdę masz talent do pisania. Zaczęłaś rozwijać opisy i to jest naprawdę dobre!
    Musze niestety napisać, że mimo iż masz to coś, to niestety z zarysem fabuły jest o wiele gorzej..
    Ja rozumiem, iż jest to twoja interpretacja Deep i że skoro przejęłaś go po poprzedniej autorce nie musisz pisać identycznie i nie musisz wiedzieć co autorka chciała z tym zrobić.
    Ale jest pewna granica z zarysowaniem swojej własnej fabuły.
    W tej chwili zmieniłaś w ciągu 2-3 rozdziałów zaryz 50 ROZDZIAŁOWEGO ff. Zmieniłaś coś co przez długi, naprawdę długi okres czasu było kierowane w całkiem innym kierunku!
    Prowadzenie czyjegoś bloga jest trudne i to bardzo, ale przy wielu komentarzach można domyśleć się, że znalezienie żony dla GŁÓWNEGO BOHATERA w ciągu 2 rozdziałów i PORZUCENIE GŁÓWNEJ BOHATERKI nie jest najlepszym pomysłem.
    Zmieniłaś zarys fabuły o 180 stopni.
    Zrobiłaś kolejne, takie samo ff.
    Wybacz, że wyraziłam swoją opinie publicznie.
    Życzę powodzenia i mam nadzieję, że jakoś na mój komentarz odpowiesz.
    Weny :) ~ @roide_enfer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ewh dzięki za wszystko, nad drugą częścią postaram się bardziej wysilic, ale cholernie trudno bylo mi wczuc się całkowicie w to ff i dlatego jest jak jest, przepraszam

      Usuń
    2. Nie masz za co przepraszać! Masz naprawdę talent więc jak dla mnie wręcz powinnaś go pielęgnować i nie ważne jak dalej pociągniesz tą fabułę wiedz, że ja czytać będę! Nawet jak ożenisz Zayn'a z Faith! Tylko, proszę zrób coś dla mnie. Kombinuj i kręć, ale postaraj się zostawić w tym ff trochę tej "szkolnej magii" :)
      Życzę Ci weny i masy pomysłów!
      Wierzę w ciebie i twój talent! Jeśli będzie ciężko - mogę Ci pomóc! :)
      ~ @roide_enfer

      Usuń
    3. misiu, "szkolna magia" raczej będzie niemożliwa, bo akcja będzie się toczyć po czterech latach :(
      chcialabym jeszcze powiedziec, nie tylko tobie, ale wszystkim, ze mam juz napisane kilka rozdzialow! :)

      Usuń
  19. A i przepraszam ze napiasalam ostatnio ze piszesz coraz bardziej podobnie do sun shine. Nie wiedzialam ze to ci przeszkadza wiec sorki. A i dziekuje za odpowiedz na pytanie o kontakcie z sun shine. To zaszczyt miec odpowiedz od cb W POSCIE! XD pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. O kurde. Jejjjjjj czekam ;3

    OdpowiedzUsuń
  21. O kurde. Jejjjjjj czekam ;3

    OdpowiedzUsuń
  22. o kurde
    przyznam ci sie ze bylam strasznie zla ze tak duzo pozmienialas tutaj
    ale po przeczytaniu tego epilogu jestem fchuj fchuj fchuj szczesliwa ............. BO SIE POCALOWALI ♡♡♡♡♡♡
    przysiegam ze jesli zayn dalej bedzie z ta szmata faith a nie z des to cie znajde i nawet nie wiesz ci z toba zrobie XDDDDDDD
    ONI MAJA BYC RAZEM MAJA ZALOZYC RODZINE I MAJA BYC RAZEM NA ZAWSZE ZAWSZE ZAWSZE AZ DO SMIERCI SCZESLIWI
    czaisz
    a tak wgl to cuuudne ♥♥♥♥
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestes wspaniala Kocham Cie. Czekam na nn wennny<3

    OdpowiedzUsuń
  24. kłamczucha ja czekam a jet 2 foch!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  25. Czemu nie mogę czytać dalej! Skończyłam na rozdziale 8 deeper i pisze że ta strona jest niedostępna. Zwracam się do osób, które prowadzą bloga. I proszę odpowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wcześniejsza autroka Napewno by nam tego nie zrobiła.

    OdpowiedzUsuń
  27. Gdzie deeper? Jak mogła tak zrobić.? Czemu?

    OdpowiedzUsuń
  28. Wlasne gdzie jest deeper ? To czec mojego zycia

    OdpowiedzUsuń
  29. Po jaka cholere bralals sie za tego nliga jak odealasz takie rzeczy jak polo dziewczyn co pisze my czytam a jej sie ponoej nie chce i usywa dlatego jedno wielkie DZIEKUJE !

    OdpowiedzUsuń
  30. Wkurzylam sie..jestes beznadziejna

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja pierdoleeeeee. Po chuja wgl zgłaszałaś się by tończyć to ff, ja jebie mógł zgłosić się ktoś odpowiedzialny i z przedewszystkim z TALENTEM!

    ehhh tylko szkoda czasu... Nara

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak nie masz talentu to sie nie bierz za blogi które sa wspaniałe. Zjebalas .. Nie masz talentu to po Chuj sie bierzesz do tego. Uggh... Tylko sie wkurwilam... Dziewczyny nie ma co... Nie doczekamy sie co było dalej. Szkoda że pierwsza autorka nie zdecydowała sie skończyć deeper-a . Wielka szkoda. Ona miała talent . Nie to co teraźniejsza autorka. Zegnam .

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. Wy wszystkie jesteście jakieś pojebane czy co kurwa? !!! Jak myślicie co ona teraz czuję? Co poczuje gdy przeczyta te komentarze??? Ty właśnie wy jesteście beznadziejne i nie macie talentu. Postacie się na jej miejscu. Zadajcie sobie pytanie.. Skoro podobno nie ma talentu to po jakiego chuja to czytalyscie? Ja uważam, że jest wspaniała, ma talent i na pewno nie zasłużyła na hejty z waszej strony. Może najpierw dowiecie się dlaczego nie ma Deeper? Pozdrawiam anonimki i "wkurwioną ose" (błagam powiedz, że masz talent i dlatego wybrałaś taką nazwę)

    OdpowiedzUsuń
  35. Osa. :) lepiej?14 stycznia 2015 22:32

    Wkurwiona osa. :) Po pierwsze mam Ksywa osa. Po drugie nie ona pisała deep tylko poprzednia autorka. Po trzecie jak nie umie przyjąć krytyki to niech siedzi pod łóżkiem z paczka chipsów. Bo pisanie blogow jej nie wychodzi .. dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam talentu, bo nie podoba ci się zakończenie? chyba ciś z tobą nie tak ;)

      Usuń
    2. Osa jak ci sie nie podobało to po co czytałaś? Wiesz? Szczerze to podziwiam ją, bo przejeła tego bloga w połowie. Zgaduję, że nie wiedziała jaki plan miała wcześniejsza autorka... co chciała zrobić... Jednak podjeła się tego zadania i moim zdaniem podołala wyzwaniu. Ja rozumiem, że nie ma czasu na prowadzenie bloga, bo sama prowadze i wiem, że jest to trudne. Pozdrawiam. Katy ♥

      Usuń
  36. Po prostu autorka jest zbyt leniwa i jej się to już znudziło :) z całego serca dziękuję za to ze czytałam to tyle czasu a ty tylko to zjebalas :) jesteś po prostu zbyt leniwą więc nie bierz się za pisanie następnego ff bo zapewne tylko je zjebiesz. Dziękuję za uwagę. Pozderki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zacznijmy od tego, że mnie nie znasz:)
      poza tym wolę się pouczyć, niż siedzieć i pisać fanfiction, bo za pisanie w przyszłości rodziny nie wykarmię i wykształcenia mi to nie zapewni.
      do wczoraj zastanawiałam się, czy nie zacząć deeper od nowa, ale jak widzę dla kogo miałabym to pisać.. nie będę marnować swojego czasu dla ludzi jak wy, dziękuję

      Usuń
  37. Nie słuchaj ich ten blog jest zajebisty �� zaczniesz jak będziesz miała czas i nikt cie nie zmusza ale chętnie bym czytała ❤ pozdrawiam Nati ��

    OdpowiedzUsuń
  38. Blog fajny tylko troche ten koniec nie pasował :/
    W którymś tam rozdziale Des oddała się Maxowi później tam ta zdrada itp. I to później miało mieć coś hmm... wspólnego z Zaynem :) Tylko mówie bo sobie przypomniałam :) Epilog cuudny chociaż myślałam że Zayn i Des będa razem :( no ale cóż można powiedzieć że nikt na pewno by nie pomyślał o takim zakończeniu więc nas fajnie zaskoczyłaś :D Pozdrawiam xx Opowiadanie cuuudowne jeszcze raz pozdrawiam papa x

    OdpowiedzUsuń
  39. Proszę sprawdź mojego fanfiction bardzo mi zależy!!
    http://strangethoughtsfanfictionblog.blogspot.pl/
    http://strangethoughtsfanfictionblog.blogspot.pl/
    Z góry dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Dlaczego nie ma 2 cześci?

    OdpowiedzUsuń
  41. Pisz dalej błagammmm ❤

    OdpowiedzUsuń
  42. Napisz część 2 proszę bardzo świetnie piszesz

    OdpowiedzUsuń